Пропав Wi-fi. Що робити?
Розкажу про проблему, яку не зміг вирішити в лоб (но в фіналі вирішив, подумав), може буде, комусь корисно та пригодиться.
Вихідні дані:
Робоча мережа через роутер DLINK DIR300, один компютер зєднаний через кабель та інший роутер в якості ретранслятора, ноутбуки - по WiFi (b/n). Ні в який ноутбук не вносились зміни в систему (будьяких). Проте ловиться репітер та інші мережі (всі запаролені).
Проблема:
Один з ноутів в один непрекрасний день перестав бачити свою, робочу, точку доступу (ТД) . Тобто: бачить всі мережі сосідів та репітер, а свою - взагалі ніяк. При цьому інші пристрої - ноут, КПК і т.д. свою сітку нормально бачуть і нормально в ній працюють. Значить, з точкою доступа все окей. Кнопка, включаюча WiFi на ноуті, звичайно, включена, індикатор мигає зеленим, мережі сосідів знаходяться.
Варіанти рішення, які не допомогли:
1. Відкат системи (загрузка точки відновлення) на період, коли все працювало. Мережа не зявилась в списку доступних мереж, мережі сосідів дальше видно.
2. Видалення мережевого WiFi адаптера разом з драйверами з Диспечера пристроїв, з наступною перезагрузкою і автовизначенням та встановленням. Робоча мережа не зявилась, мережі сосідів видно.
Як вирішив проблему:
Вирішив перевірити налаштування роутера (запаролена адміністративна частина, доступ будьяких людей, крім мене - виключений). В налаштуваннях "Wireless setup"/"Manual Wireless Connection Setup" (настройка беспровідного доступу/налаштування беспровідного доступу вручну) провірив "Wireless Network Settings" (налаштування безпровідної мережі). Галочка "Enable Hidden Wireless (SSID broadcast)"(запуск прихована мережа) - знята.
Звернув увагу на канали роздачі. Встановив галочку "Enable Auto Channel Selection" (включити автоматичний вибір каналу). Якщо галочка знята, по замовчування канал роздачі - №6.
Промайнула думка перевірити нагрузку каналів по всіх домашніх мережах. Скачав і встановив на інший ноутбук програму inSSIDer (безплатний сканер мережі WiFI). Канал №6 загружений по максимуму, звісно.
Я зняв галочку "Включення автоматичного вибору каналу" і встановив канал №9 (оскільки він не був занятий іншими мережами). Зберіг зміни.
Робоча мережа відразу зявилась! Проблема вирішена!
Так що у випадку появи таких проблем (пропала "своя" мережа, поки інші винні) - спробуйте змінити канал роздачі на свому роутері!

Комментариев нет:
Отправить комментарий